Frida Charpentier

Älskade designe!

Publicerad 2010-03-27 19:59:59 i Allmänt,

Hejsan alla! Som ni ser så har jag fått en ny design som jag är så j***a nöjd med! Tjejen som har åstadkommit detta heter Camilla och driver en egen liten firma där hon gör designer till bloggar och hemsidor. Hon är riktigt duktig så gå in och kolla på hennes hemsida http://www.camillafamme.se/ 

På tal om allting annat så kom min kära pojkvän hem från Luleå idag och det var en stooor lättnad. Har gått och saknat honom i 10 dagar nu så det var på tiden att han kom hem. Han är inte hemma nu tyvär men om några timmar ska jag åka in på stan och möta upp honom och gänget, ska bli riktigt kul förrutom att jag ska upp kla 06.30 och jobba imorn, men det är en annan femma haha.

Jag fick sluta lite tidigare från jobbet idag så jag åkte inom Frölunda Torg och vet nu vad jag hittade? Ett par galet snygga skor som jag inte tvekade för att köpa, det kommer bli kvällens höjdpunkt! haha
Visst är dem ursnygga?



Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig lite, blir inte så extremt ikväll eftersom den kommer sluta så tidigt!
Kvällens pingla-bild kommer senare eller imorgon!

Puss o Kram på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela