Frida Charpentier

Uppe med tuppen!

Publicerad 2010-06-04 11:35:57 i Allmänt,

God morgon!
Är hemma från gymmet nu och hade tänkt äta lite och duscha. Ikväll är det jobb som gäller igen efter några dagars ledighet. Det var ganska skönt att komma iväg så tidigt idag förrutom att jag gick runt och gäspade hela tiden haha.

Nu ska jag gå och göra mig lite havregrynsgröt med äppel och apelsin bitar i... Smaskens eller hur!!!
Dagens träning bestod idag av:
Kondition: 2
Lår/rumpa: 2
Armar: 1
Mage: 1

Slöträning kanske man ska kalla det, men saken är den att jag kan inte träna hårt om jag har mens. Jag får sån förbannad mensvärk då och det slutar med att jag går hem. Så lite slöträning är bättre än att gå hem har jag kommit på! haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela