Frida Charpentier

Dålig bloggare!

Publicerad 2010-06-03 13:34:50 i Allmänt,

Ja jag vet, jag är en dålig bloggare, men det händer saker hela tiden då jag inte har tillgång till datorn eller bör sitta vid den och då blir det långa uppehåll med nada inlägg. Jag kanske borde lägga ner?
Har börjat träna ganska ordentligt igen och det känns skönt. Fokuserar mycket på kondition och uthållighet samt styrka på lår, rumpa, mage och såklart en del på överkroppen. Men jag känner att den delan av mig inte är i fokus just nu då jag är nöjd som den är. Därför lägger jag extra energi på underdelan som jag inte är nöjd med. Snart ska jag gå till gymmet och köra kondition och eventuellt styrka, men det brors på hur mycket folk det är på gymmet :)

Ha det bra så länge och jag ska försöka bättra mig ;)

Puss på er!

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-06-03 22:14:18

Ja den har jag sett! Den är superfin!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela