Frida Charpentier

Torsdag!

Publicerad 2010-07-08 12:13:21 i Allmänt,

Nu sitter jag här i min ensamhet, regnet droppar ner från himlen och jag har en kurrande mage. Vart ska denna dagen ta vägen tro? Jag ska iaf slänga i mig lite mackor och en bär smoothi framför tvn. Sedan ska jag försöka röja upp lite här hemma, jag åker ju till halmstad på lördag och orkar inte städa imon då jag måste packa. Sedan kommer ju min älskade pojk hem den 18 och då kan jag börja håll snyggt redan nu. Toppen va ;)

Jag är så glad för regnet idag, då har jag en riktigt bra anledning till att mysa i soffan framför någon bra film =D
Har ni något förslag på någon rulle som skulle kunna duga?

Det blir antagligen mycket mer update idag, Micha det kommer du att älska!


I morgon är mitt gull hela 11 veckor :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela