Frida Charpentier

Sushi =)

Publicerad 2010-07-17 18:14:26 i Tarzan the dog,

Sushin fick bli min lunch idag, tyckte att jag förtjänade det efter dagens slit på jobbet. Svetten bara rann av mig och det var nog det mest fysiskt jobbiga arbetspass någonsin. Hela jag förrutom fötterna har överlevt dagen. Den värk som dem utstår med för tillfället är inget vidare haha.

En bra sak som jag längtat efter i över 2 veckor är att mitt gull just nu sitter på tåget hem från Luleå. Han kommer vara framme imon runt 11 och då ska jag äntligen få träffa honom :) Sluta kl 13.00 imon och då kommer han stå med bilen framkörd utanför jobbet och resten av dagen kommer gå åt till att mysa ;)

Tarzan är helt fråb vettet galen. Han måste ha någon kombination fel haha Håller på att ladda upp ett videoklipp på facebook. Får se om det lyckas idag, gjorde ju inte det senast jag försökte. Han är helt vild, springer runt som om han hade eld i röven och tuggar på precis allt. Jag tror också att den lille har börjat tänka med fel kroppsdel, ser ut som om han försöker sätta på sina gosedjur i mellanåt.

Puss♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-18 10:58:10

Göteborg vann med 3-0:)



Åh vad gott med sushi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela