Frida Charpentier

Lingondricka från Jokk Bärdryck!

Publicerad 2010-07-21 19:08:40 i Min vardag,

Finns det något godare än ett glas iskall lingondricka? Nej, jag tror inte det faktiskt. Mycket godare än vatten och släcker törsten så mycket mer än vad Cola gör. Lingondricka är helt klart underskattat och jag tycker många fler bör dricka det :)



Min dag började med en frukost med mitt hjärta. Efter det blev det duscha och göra sig lite snygg. Jag och Tarzan tog spårvagnen till Botanisska och därifrån promenerade vi till Olivedalsgatan. Tittade in i en djurbutik där jag köpte en ny sele till lillponken. Ingen av dem andra vi har sitter särskilt bra så fick plocka fram plånboken och handla lite nytt. Denna sitter mycket bättre och han har ingen chans i världen att kunna ta sig ur den. Efter det åkte jag till marklandsgatan o bytte mot sisjön. Var en hund på spårvagnen som smutsade ner mina VITA skor :@... Gick in en sväng på Jespers jobb och fixade lite Com Hem saker, sådant som bara han fattar och inte jag. Blev lunch på burger king med älskling och Peter innan vi sprang in en runda på Grizzly där vi handlade 2 tuggben. Kom hem vid 4 och har bara latat mig samt städat lite. Måste göra någon nytta när man är ledig.

Kvällen får njuda på kvällsmat, nypotatis, gräddfil, gräslök och  gravad lax. Smaskens :D En promenad med mina killar och sedan sova tidigt då det är jobb imon kl 7.00!
Jag ska föresten servera på ett partaj på lördag med fina människor från festvåningen. Det ska bli kanon kul och det var visst bra betalt :D haha I morgon efter jobbet MÅSTE jag springa inom HM och kolla efter en vit skjorta med kortare armar som passar. Har en skitful här hemma som är 2 st för stor och sitter som en säck. Den kan jag inte ha på lördag... No no no!

Nu ska jag ut med hunden :)♥

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-22 22:07:04

Tack! Ja det är verkligen som ett nytt liv, men det känns fantastiskt! :)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-08-11 20:18:14

Ja nu växer det så det knakar:)

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-08-12 06:41:24

Oh fy! Hade jag aldrig pallat. Idag var det dock inte jättesvårt att gå upp, tröttheten lär väl komma senare antar jag.. Men hade aldrig funkat att gå upp såhär varje dag!

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-09-06 13:02:59

Tack:) Jag gillar den, min lilla mage:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela