Frida Charpentier

Konstig dröm

Publicerad 2010-07-14 09:01:41 i Min vardag,

God morgon alla söta, har ni sovit gott? Jag har nog sovit gott men känner mig rätt stel i kroppen. Känns som att jag har sovit i samma position hela natten haha. Hade även en jätte konstig dröm, det var en kille som var kär i mig och ville bjuda mig på teater eller något liknande. Innan det skulle börja var jag med en kompis i något getto område och helt plötsligt ville någon döda mig. Jag blev skjuten i min axel, arm, mage, fot och mitt ben men kunde självklart gå omkring som om inget hade hänt haha. Sedan kom en fågel/katt och hämtade upp mig och några till som blivit skjutna. Vi flögs till någon skog där vi fick bo och hade evigt liv eller något liknande. Helt knäpp dröm och jag undrar vart man får allt ifrån. :P

Hoppas inte ni tror att jag är alldeles för knäpp ;)
Jag trodde det skulle vara fint väder idag men det är mulet ute. Jätteskönt i luften och så men vart tog solen vägen? Jag får hoppas att den kommer fram lite senare isf. Nu ska jag äta frukost på balkongen och sedan ska jag sörja över att tv-boxen gick sönder igår (Lådan man stoppar in kortet i). Eftersom inte Jesper var hemma i sverige kunde jag inte ringa honom så jag fick fråga en arbetskollega till honom om det verkligen var möjligt att det kunde hända så och helt riktigt så kunde det de. Vad har mer gått sönder under tiden jesper har varit på semester? hmm en svart tallrik, tv-boxen....det var nog allt än så länge, hans semester är inte slut än haha

Frukost nu ja :)♥



Min och Jespers frukost i London. Varm choklad och varm, basilika och kyckling smörgås :)
Ett ställe som heter EAT. Dem trodde jesper hette Yasmin, aww!

Kommentarer

Postat av: Hanna Z

Publicerad 2010-07-14 11:02:33

Då tycker jag absolut du ska köpa såna! Dom är ju super.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela