Frida Charpentier

Good Morning!

Publicerad 2010-07-09 05:57:59 i Min vardag,

Vaknade pigg, glad och utvilad. Vaknade dock en gång och trodde klockan var 5 men den visade sig bara vara 4, så jag somnade snabbt om igen. Men jag förstår inte vrf jag ska gå upp så tidigt, nu har jag nästan 20 min på mig innan jag ska gå och jag är redan klar. Jag går upp 1 timme innan jag ska traska till spårvagnen och det är egentligen inte så mkt, eller?

Idag blir det nog några extra timmar på jobbet om städ behöver mig. Igår när jag kollade frukostlistan så var det inte allt för många gäster idag. Jag får se när jag kommer dit om dom har sålt lite fler rum under kvällen/natten.

Efter jobbet måste jag packa och dammsuga. Jag orkade visst inte göra det igår, sov ju bort säkert 3 timmar under middagen igår i soffan. Men sånt händer (allt för ofta)! Haha

Ha en trevlig och förhoppningsvis solig dag :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela