Frida Charpentier

27/12

Publicerad 2010-12-27 11:59:19 i Min vardag,

Hejhej! Det blev inte så mycket tid för bloggning under juldagarna. Hade väldigt mysigt hemma med familjen och det är så himla kul att träffa Filippa. Hon bar växer och växer för varje gång jag träffar henne. Fick en massa fina julklappar av både älskling och familjen. Även lille Tarzan fick lite paket. Jag fick bland annat smycken, kläder, mp3, pengar och en massa roliga tillbehör till cupcakes bakning :D Just nu sitter jag i mina nya rosa myskläder i soffan med min goa rosa filt och min söta lilla hund. Dagen kommer väl att bestå av städning och att ta hand om mig själv en smula, köppte nya nagellack igår när jag var på torget och mellandags shoppade så ska väl testa ett av dem :) På onsdag har jesper sagt att han ska fixa listerna och då kanske jag kan få tillbaka hela mitt vardagsrum och egna dator. Då lovar jag att det blir en massa bilder :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela