Frida Charpentier

Vad härligt

Publicerad 2010-04-13 12:51:29 i Allmänt,

fräsh man känner sig efter 1 h och 40 min gym + 20 min sol! Finns nog inget bättre, även om jag just nu känner mig fruktansvärt slö och hängig. Fast vet ni, det betyder att jag inte latade :D
Det är så underbart vackert väder idag igen och man vill inget annat än att vara ute. Det tragiska med lägenhet är att man inte har sin egna trädgård utan måste blotta sig för alla andra 1000 boende i området. Jag känner inte riktigt att jag vill det så jag får försöka samla på mig en massa skräp istället och gå till återvinningen. Jobbigt bara att jag var och slängde allt igår redan. Åh men just det, jag kan alltid gå till Ica och panta lite flaskor, smart ide där Frida!Och då kan jag även posta mitt brev, eller ska jag gå två rundor?! Nja en sväng får duga, man behöver ju inte överdriva.

Dagens schema finns tyvär inte, har ingen aning om vad jag ska hitta på förrutom att panta burkar, diska och dammsuga. Kanske spela lite Viva Pinata, det var riktigt länge sedan nu, men känns ganska trisst att sitta inne och spela xbox när solen strålar!



Det här tycker jag ALLA borde testa på haha

Nu ska jag hoppa in i duschen!
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela