Frida Charpentier

Söndag, en måndag!

Publicerad 2010-04-05 15:01:02 i Allmänt,

Ja visst är det härligt med en lång påskhelg såhär framåt våren? Även om jag har jobbat lite så könns det riktigt härligt, jag får ju hem min älskling lite tidigare på dagarna. idag hade jag planerat att gå till gymmet, fick hem mitt pulver för några dagar sedan men vägen till gymmet känns så fruktansvärt lång. Är det ingen som känner för att gå och träna med mig? ;) Jag vill verkligen hitta orken att gå dit men jag tror att det är för att jag sover så länge. Man blir ju så trött då. Ikväll ska jag laga en mumsig fisksoppa, jesper hade önskat detta och då får jag ju skämma bort honom lite. Har en liten överraskning till honom i kylen som han ska få efter maten, nämligen chokladpudding. Nog talat om mat haha, har ni hittat på något lite över det vanliga i påsk eller har ni bara gjort som jag och tagit det lungt? Jag hade önskat att jag kunnat åka bort över påsken men det gick inte eftersom jesper jobbar och det är ju inte roligt att åka någonstans själv.

Jag såg att det gick 2 filmer på 4+ idag och tänkte att det kanske var en filmdag på kanalen idag. Just nu är det "Bröderna Lejonhjärta" och efter den kommer "Gustav 2", undrar vad som kommer efter det då? Ja, jag är verkligen film sugen idag, men jag vet inte riktigt vad jag vill se för något, har sett det mesta. Har ni något förslag på en rätt ny film som är bra? :)

Nehe nu får det nog bli lite "Bröderna Lejonhjärta" ;)

Ha det bäst alla
pusspuss♥


Kommentarer

Postat av: Camilla - Design & Foto

Publicerad 2010-04-07 11:39:00

Nu har en print på din design och länk lagts upp på min blogg som du önskade :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela