Frida Charpentier

Shoppaholik!

Publicerad 2010-04-25 15:30:22 i Allmänt,

Martina från skåne var på besök i Göteborg i helgen och självklart gick vi en runda på stan med hennes kompisar. Mycket skratt och lite shopping. Jag vet inte än om jag verkligen vill ha dem 2 klänningarna jag köpte. Den plufsiga med rosa blommor har jag velat ha jätte länge men kan inte bestämma mig om blått eller rosa. Den blå rutiga klänningen jag köpte är jätte söt men som peter sa, jag ser ut som rödluvan haha
Dem är jäte fina båda två men guud vilket problem, kan inte bestämma mig. Jag får fråga Jesper sen när han kommer hem :)



Vad tycker ni om klänningarna jga köpt? Ska jag behålla dem? :P

Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela