Frida Charpentier

Oohh

Publicerad 2010-04-26 18:35:41 i Allmänt,

Jag har bestämt mig och jag ska vara så fräck och våga. Jag ska köpa en helt ny sommargarderob :D Tror jag i alla fall haha. Men det blir ett senare projekt så jag får återkomma med det. Jag sitter och bara glor tv och väntar på att Jesper ska komma hem. Jag är hungrig, orkar inte laga mat och är allmänt slapp. Hur kom jag till denna punkten? Jag som alltid måste hitta på en massa. I morgon skall jag in till stan och köpa lite grejer som mamma bad mig köpa hem när vi ska till Landeryd. Sedan blir det nog lite sommarkläder och att lämna tillbaka klänningarna jag köpte. Det var verkligen ingen kärlek vid första ögonkastet så jag tror jag måste skilja mig ifrån dem och hitta något annat fint. Det är ju bara onödigt köp om man köper något man ändå aldrig vill använda. Kikade ju runt lite på Gina och New Yorker och hittade en massa som jag vill ha.
Dagens kvällsmat får bli röda soppan, längtar tills jag sitter med en rykande tallrik med härlig matig soppa som omges av smält ost. Och ni som har upplevt detta goda vet att det inte är överdrivet ;) haha

Puss♥



Jag i London med en MASSA mat haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela