Frida Charpentier

Hemma i Landeryd

Publicerad 2010-04-29 15:35:12 i Allmänt,

Nu sitter vi hemma i Landeryd och Jesper försöker att limma ihop våran bil som jag råkade förstöra igår. Jag skulle öppna örren och det small till och efter det gick det inte att öppna dörren. Nu har Jesper monterat isär hela dörren och limmar ihop den haha. Vi får se om han lyckas fixa det. Igår kom vi vid klockan 22.30 så då han vi inte med så mycket. Men idag vaknade jag vid 5, gick upp och kunde inte somna om så har varit uppe sedan dess. Det får nog bli en powernap snart haha. Om några timmar kommer mormor o morfar hit, vi ska fira mig och jesper med smörgåstårta, tårta och paket. 

Återkommer kanske senare
Puss♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela