Frida Charpentier

Härlig Onsdag!

Publicerad 2010-04-14 17:19:16 i Allmänt,

Jag var ju på Handelsakademin och träffade lite företag. pratade lite med dem, frågade frågor och lämnade cv, så nu får vi hålla tummarna på att någon är intresserad.
Älskar ni solen lika mycket som jag gör? Jag mår underbart bra och sprudlar av glädje och energi. Igår lagade jag lite mys mat och dukade fint på balkongen med tända ljus.
Såhär fint blev det:




Visst ser det gott ut?
Kyckling, ris och lite stekta grönsaker =D

Tog också lite "dagens" och upptäckte att jag har en otroligt snygg sommarmage haha




Nu ska jag njuta lite av solen på balkongen och sedan ta bussen till Sisjön och handla!
Puss på er♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela