Frida Charpentier

God morgon mina sockersöta!

Publicerad 2010-04-28 11:04:57 i Allmänt,

I natt har jag inte sovit det minsta bra. Sprungit på toa tusen gånger, drömt läskiga drömmar och inte kunnat somna om. Usch vad jag är trött och degig. Jag som måste packa och göra lite fint här innan vi åker hem till Landeryd ikväll. Imorgon blir det smöörgåstårta och vanlig tårta som Filippa ska dekorera ikväll. Jag undrar om den kommer gå att äta? haha 

Det är så mycket som jag ska hinna med fram till fredag eftermiddag. Träffa familjen så mkt som möjligt, hinna träffa Josefin och Cilla, fira mig och Jesper, åka till Ullared. Varför ska man alltid åka på en sån kort tid? haha

Hörs sen iaf Puss♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela