Frida Charpentier

Sömngående!

Publicerad 2009-11-22 13:09:22 i Allmänt,

Sömngående? Är det ens ett ord? Vad betyder det? Ingen blekaste aning, men det beskriver mitt tillstånd just nu!
Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Jag är allt för trött för att hitta på något, jag borde gå och laga mat för jag är gruvligt hungrig men som sagt så orkar jag inte det! Gå och lägg dig, tänker ni då! Men ne skulle jag somna nu så är resten av dagen förstörd så det skiter vi i va?! ;) haha
Funderar starkt på att laga mig lite pasta med pastasås och slå igång en film som jag kan tråka lite till.
Vädret gör ju inte situationen mycket bättre, regnet bara öser ner och det är grått och kallt! Jag vill ha tända doftljus och mys!
Jag kanske borde gå och raka benen eller något annat kreativt?! Eeh ne nu kan jag känna matos från alla håll och kanter! MAAAATTT

Pusshej
♥J
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela