Frida Charpentier

Snart jobb!

Publicerad 2009-11-23 16:57:35 i Allmänt,

Har duschat nu och ska snart göra mig i ordning innan jag ska ta spårvagnen till jobbet. Egentligen orkar jag inte för jag mår illa och känner mig yr :/ Men kan inte tacka nej till jobb, inte efter att jag fick min telefon räkning. Aj aj aj säger jag bara, den var riktigt saftig. 

Har varit i stallet idag och det gick jätte bra att rida. Viggo var riktigt duktig idag och även om där var 2 andra hästar i ridhuset så var han ovanligt mjuk och arbetsvillig! Blir så otroligt glad när det går så bra, är trött på alla dåliga pass som varit nu ett tag! Hoppas det håller i sig bara, då skulle jag bli överlycklig! 

Pusspuss

♥J 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Frida

Välkommen hit!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela